HTML

Magyar foci szerintem

Blogomban a téma a magyar foci, ahogy én látom és ahol arra vagyok kiváncsi, hogy ti hogyan látjátok.

Friss topikok

  • HomoCriticus: várom a posztot az MTK 2 nemzetközi meccséről.......:))) (2008.08.09. 13:59) NB1: Nyitány!
  • reaktor: Csak gratuláció illeti meg a magyar srácokat. Az olaszok semmivel nem voltak jobbak, 4:3 volt a vé... (2008.07.25. 12:36) Bronzérmes a magyar U19-es!
  • DVSCés: A stadion álítólag így nézne ki: www.epulettar.hu/cikk/28605.aspx Komoly nem? Kár hogy lehet nem... (2008.07.21. 15:47) "Szuperkupa" Döntő
  • szpetieu: Hogyha igaza van palyazzz-nak - sztem ez így kicsit túl egyszerű, de erről máskor - és a szegénysé... (2008.07.19. 07:51) Quo vadis Fradi?
  • HomoCriticus: Ha a portugálok, spanyolok példáját vesszük (gyk. aranygenerációók), megérhetjük TALÁN hogy a bosn... (2008.07.15. 20:37) U19-es EB - végre egy szerethető csapat?

Archívum

2009-től MotoGP futam Magyarországon

2008.07.23. 12:55 szpetieu

Ugyan nem focival kapcsolatos, de mivel igen jelentős hír hát kedvem támadt ide is bejegyezni:

2009-től Magyarországon is rendeznek MotoGP futamot, az újonnan épülő Balatonringen (Marcali közelében)!

A Forma 1 után a második legnépszerűbb motorsport tehát várhatóan minden ősszel ide látogat, ha ehhez hozzávesszük hogy itt van egy Talmánk... nagy buli lesz és újabb remek piár hazánknak.

Örülünk sztem.

Szerinted?

Szólj hozzá!

Címkék: forma 1 motogp marcali talmácsi gyorsasági motor balatonring

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarfociszerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr96581600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása