HTML

Magyar foci szerintem

Blogomban a téma a magyar foci, ahogy én látom és ahol arra vagyok kiváncsi, hogy ti hogyan látjátok.

Friss topikok

  • HomoCriticus: várom a posztot az MTK 2 nemzetközi meccséről.......:))) (2008.08.09. 13:59) NB1: Nyitány!
  • reaktor: Csak gratuláció illeti meg a magyar srácokat. Az olaszok semmivel nem voltak jobbak, 4:3 volt a vé... (2008.07.25. 12:36) Bronzérmes a magyar U19-es!
  • DVSCés: A stadion álítólag így nézne ki: www.epulettar.hu/cikk/28605.aspx Komoly nem? Kár hogy lehet nem... (2008.07.21. 15:47) "Szuperkupa" Döntő
  • szpetieu: Hogyha igaza van palyazzz-nak - sztem ez így kicsit túl egyszerű, de erről máskor - és a szegénysé... (2008.07.19. 07:51) Quo vadis Fradi?
  • HomoCriticus: Ha a portugálok, spanyolok példáját vesszük (gyk. aranygenerációók), megérhetjük TALÁN hogy a bosn... (2008.07.15. 20:37) U19-es EB - végre egy szerethető csapat?

Archívum

"Szuperkupa" Döntő

2008.07.20. 20:29 szpetieu

Épp most folyik a magyar szuperkupa döntő a Debrecen és az MTK között, kb 4.000 néző előtt. Eredménytől függetlenül gyanítom, milyen "komoly" összecsapás lehet ez és a holnapi hírek is - már ahol egyáltalán foglalkoznak majd vele - az egész döntő létjogosultságáról (vagyis annak hiányáról) fognak leginkább szólni. Talán mindent elárul a talákozó komolytalanságáról, hogy "eredetileg két meccsen dőlt volna el a Szuperkupa, ám ez nem illett az MTK felkészülési programjába, így a kék-fehérek kérésére egy mérkőzésen, Debrecenben dönt a két csapat."

Érdektelenség, igénytelenség, sekélyes labdarúgásunk igaz lenyomata mindez...

Mindezt már rég megszoktam, ami most újfent kiborított az az MLSZ idiotizmusa.

Ezt az ulibuli szuperkupa döntőt ugyanis képesek voltak berakni az U19-esek meccsével egy ugyanazon időpontra... Esélyt sem adnak annak aki esetleg szeretné még ezt a szar magyar klub focit nyomon követni, nem, nem és nem értem.

Komolyan ennyire sötétek vagy csak én nem látom át a lényegét?

Szerintetek?

2 komment

Címkék: mlsz debrecen döntő mtk magyar foci u19 szupekupa

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarfociszerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr57577077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FC OP · http://eupalyazat.blog.hu/ 2008.07.20. 23:15:07

Sztem most egyszerűen csak így jött ki, szerencsétlenül. Korábban meghatározott volt az időpont, de simán utólag is elrakhatták volna. én se értem.

Az ilyen akciókkal nem ösztönzik az embert, h a helyszínre kimenjen. Vagyis csak otthon lehet "oszott képernyőn" nézni :)

Vagy hallottatok a - debreceni villamos projekten kívül: (www.operativprogram.hu/debreceni_2_villamosvonal_nagyprojekt )

más nagyszabású debreceni (esetleg stadion)fejlesztésről? :)

DVSCés 2008.07.21. 15:47:03

A stadion álítólag így nézne ki: www.epulettar.hu/cikk/28605.aspx Komoly nem? Kár hogy lehet nem lesz belőle semmi.
süti beállítások módosítása